Pracodawca dla najmłodszych, czyli Dzień Dziecka w firmie

Gadżety reklamowe dla dzieci

Kiedyś dobrym pracodawcą był ten, co wypłacał pensje na czas. Dzisiaj dobry pracodawca nie tylko zatrudnia – dobry pracodawca wspiera swojego pracownika i jego rodzinę. Dobry pracodawca zapewnia szerokie wsparcie socjalne. Dobry pracodawca aktywnie integruje i angażuje podwładnych w życie firmy.

Przełom maja i czerwca to czas poświęcony nie tyle pracownikom, co ich pociechom. Wszystko z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka.

Piknik firmowy

Właśnie zaczyna się sezon festynów i pikników firmowych. Na rusztach zaskwierczą kiełbaski, w plastikowych kuflach zapieni się piwo, po trawce będą hasać dzieci, a dyrektor uprzejmie wypyta księgową o szkolne wyniki jej syna. Brzmi idyllicznie, prawda?

Dla pracowników wielu firm takie wydarzenia nie stanowią jednak atrakcji. Zanim rozpocznie się wielkie planowanie pikniku, warto ocenić charakter relacji między zatrudnianymi osobami. Jest koleżeński i przyjacielski? Świetnie, spotkanie na zielonej trawce jest dobrym pomysłem, scementuje zespół. Ale co, jeśli pani Sabina z sekretariatu, lat 40, pani Marta z kadr, lat 27, i pan Antek, woźny, lat 60, nie mają ze sobą zupełnie nic wspólnego, a różni ich wszystko: wiek, poglądy, sytuacja życiowa? Piknik będzie drogą przez mękę.

Wniosek? Upewnij się, że organizujesz piknik nie dla siebie, a dla swoich pracowników. To ma być zabawa, nie dodatkowy obowiązek!

Drobne gadżety reklamowe dla dzieci

Upominki można wręczyć na pikniku, ale nie tylko. Ważne jednak, aby cele marketingowe nie przyćmiły tego, co najważniejsze: sprawienia dziecku radości. Nieważna jest wielkość powierzchni reklamowej na danym gadżecie, a jej zabawowy potencjał.

Jakie gadżety sprawdzą się w tej roli? Przede wszystkim popularne balony, zwłaszcza jeśli zostaną nadmuchane helem. Świetnym pomysłem są też akcesoria sportowe, takie jak piłki (do nogi, plażowe, do skakania itd.) czy frisbee. W przypadku małych dzieci nadadzą się zabawowe czapeczki (np. czapka z daszkiem z… uszami wybranego zwierzątka) lub sprzęt do piaskownicy, starszym spodoba się świecące jojo lub długopisy z bańkami mydlanymi. Niezależnie od wieku, warto zadbać o firmowe łakocie, np. czekoladki z logo. Tu możesz sprawdzić kategorie gadżetów reklamowych.

Pamiętne doświadczenia

Najlepszy prezent, jaki firma może jednak podarować dziecku, to wspaniałe wspomnienia. To proste – wystarczy rodzinny karnet do zoo albo aquaparku. I choć na doświadczeniu nie uda się umieścić logo, to pracownicy będą dużo bardziej wdzięczni niż gdyby otrzymali nowy firmowy kubek….

A czy Ty planujesz Dzień Dziecka lub piknik w swojej firmie?