Tanie Gadżety Reklamowe Śląsk

Najtańsze gadżety reklamowe? Oczywiście długopisy, breloki, zawieszki i smycze – ich koszt to mniej niż złotówka za sztukę, więc przy hurtowych zakupach, faktura końcowa jest miła dla oka. Z tego powodu ich popularność jest ogromna, a każdy z nas przynajmniej raz otrzymał taki gadżet od firmy. No właśnie! Czy z takich gadżetów z najniższej półki można stworzyć coś ciekawego? To zależy. Od czego? Od Twoich pomysłów oczywiście!

Jak długopis reklamowy, to z pomysłem

Ciężko stworzyć ciekawą kreację firmową z długopisem w tle – to jeden z najbardziej „oblatanych” gadżetów. Jeśli idziecie w tę stronę, polecamy Wam długopis np. z recyklingu. Szczególnie, jeśli Wasza firma obraca się w tej tematyce. Nie? To może ciekawe hasło? Albo dodatek do czegoś (np. ulotki), z którą klient może coś zrobić – wypełnić, pokolorować, wziąć udział w jakimś wydarzeniu? Tanie gadżety nie przekreślają dobrej kreacji – ale tutaj trzeba się bardziej wysilić, żeby stworzyć coś kreatywnego.

Hasło? Jakie hasło?

Zwykła bawełniana torba, opaska silikonowa, smycz – mogą być fajne z pomocą jednego szczegółu. Jakiego? Dobrego sloganu oczywiście. Bawiącego grupę docelową lub takiego, z którą grupa docelowa się identyfikuje, którą będzie lubić nosić. Smycz z prostym „Robię w internetach” rozdana na konferencji marketingowej czy torba z ciekawym sloganem na targach dla mam – wszystko to może okazać się przepisem na sukces. I do tego gwarantuje, że logo naszej marki gdzieś będzie się przewijać na ulicach, jeśli mama polubi naszą torbę ;). Jeśli sami nie mamy pomysłu na hasło, warto zatrudnić copywritera do pomocy.

A może własna produkcja?

Kupno kolejnego breloczka w niewiadomym kształcie nie skusi tak klientów, jak np. produkcja z tego samego materiału, z którego robisz sukienki. To świetny pomysł również na prezent do paczek dla klientów i wykorzystanie poprodukcyjnych odpadów. Eko, z pomysłem, robione ręcznie przez firmę – to jest fajne, to jest ciekawsze, niż tworzone w tysiącach sztuk gadżety, na których zmienia się tylko logo. A cena może być podobna. Sprawdź, czy możesz iść w tę stronę!

Czy drogie gadżety reklamowe są przepisem na sukces?

Na szczęście nie. Wydatek kilkudziesięciu złotych za sztukę gadżetu firmowego nie jest przepisem na sukces. Oczywiście, sama forma może wyróżnić, a wartość produktu będzie ważna dla klienta, ale również i tutaj nie mamy gwarancji na powodzenie, a porażka kosztuje nas znacznie więcej, niż w przypadku taniego gadżetu. I tu, i tu trzeba mieć pomysł. Bez tego, jak bez klawiatury! 😉

Tanie gadżety firmowe to trudność w zapunktowaniu u klienta. Ale i wyższa półka nie jest dla żadnej firmy sprawdzonym przepisem na nowego klienta. Jak to zrobić, żeby nie wydać milionów, a było fajnie? Mamy nadzieję, że trochę Was zainspirowaliśmy. Macie ochotę na więcej? W takim razie hyc do formularza! 😉