Jakie gadżety firmowe na targi czy konferencje? Zobacz nasze pomysły!

Kreatywne gadżety reklamowe

Jakie gadżety wybrać na konferencje czy targi? To pytanie, które zadaje sobie wiele firm. Chcemy, żeby było tanio – w końcu rozdajemy masowo i nie wiemy, ile osób w rzeczywistości będzie zainteresowanych naszą ofertą. Ale chcemy i ciekawie! W końcu podczas wydarzenia prawdopodobnie pokaże się wiele firm z branży, a my nie chcemy być tacy jak wszyscy. Co zrobić, żeby się wyróżnić, ale i nie przepłacić?

Jakie gadżety firmowe wybrać na targi lub konferencje? Oto nasze propozycje!

Gadżety firmowe dopasuj do firmy i jej wizerunku

Może być zabawnie, może być szokująco, może być poważnie – czasem jednak, w walce o zainteresowanie i zaskoczenie przyszłego klienta idziemy drogą, która nie jest dostępna dla naszej branży. Jeśli macie lekką i zabawną stronę internetową, nowatorską branżę, prowadzicie podobną komunikację w social media – jak najbardziej możemy iść w tym kierunku. Kiedy jednak jest dokładnie odwrotnie, nie ma co się wychylać, bo efekt może być odwrotny do zamierzonego. Tutaj liczy się konsekwencja.

Myśl o kliencie – to on jest na pierwszym miejscu!

Zrozumienie grupy docelowej to podstawa dla każdej firmy – to dla niej przecież tworzymy produkty i usługi. Nie możemy więc o niej zapominać przy gadżetach. I nie chodzi tu o proste rozróżnienie płci czy wieku (choć oczywiście to dobry początek) – im więcej będziemy wiedzieć o naszych klientach, tym na lepsze pomysły trafimy. Co im się może przydać? Z czym się identyfikują? Co lubią? Co robią wolnym czasie?

Czy musi być tanio?

Wszystko zależy nie tylko od budżetów, ale i od dystrybucji. Hostessa (lub hostess, bądźmy poprawni) może wręczać nasze gadżety wszystkim. Możemy też wręczać je dopiero po dłuższej rozmowie, po zainteresowaniu naszymi usługami czy produktami – w takim wypadku liczba osób znacznie się zawęża, a my mamy większe pole do manewru, żeby czymś zachwycić. Można też rozważyć kompromis: wszystkim rozdajemy ulotki informacyjne, a „dobrze rokującym” klientom coś ciekawszego.

Przykłady? Oczywiście!

W Medium nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie podali Wam paru przykładów na fajne gadżety firmowe. Oto kilka naszych pomysłów dla różnych branż.

IT – piłka lub masa „antystresowa” dla klientów, którzy nie korzystają z usług firmy i muszą rozwiązywać problemy informatyczne samodzielnie.

Moda – mini breloczki, które można przypiąć np. do torebki, z nazwą marki, najlepiej materiałowe, np. w ciekawym kształcie, z czegoś eleganckiego.

Dzieci – karteczki z miejscem na wpisanie imienia, daty i miejsca oraz wagi i wzrostu dziecka po porodzie, do pierwszego zdjęcia lub na pamiątkę.

Zwierzęta – mini paczuszki z karmą dla zwierząt lub np. czerwona kokardka do doczepienia do obroży, na szczęście.

Gadżety firmowe na targi i konferencje

Nie masz pomysłu na gadżet firmowy, który ciekawie przedstawi Twoją branżę? Zależy Ci na ciekawej identyfikacji, najlepiej spójnej ze stroną i ulotkami reklamowymi? Wiesz, gdzie znaleźć specjalistów od gadżetów. W Medium nie brakuje kreatywnych głów, które chętnie pomogą Ci zwojować każde branżowe targi i konferencje. Brzmi jak dobry plan?
Napisz do nas maila na adres: biuro@medium-reklama.pl lub kliknij na zakładkę kontakt! 🙂