Jakie gadżety wybrać na konferencje czy targi? To pytanie, które zadaje sobie wiele firm. Chcemy, żeby było tanio – w końcu rozdajemy masowo i nie wiemy, ile osób w rzeczywistości będzie zainteresowanych naszą ofertą. Ale chcemy i ciekawie! W końcu podczas wydarzenia prawdopodobnie pokaże się wiele firm z branży, a my nie chcemy być tacy jak wszyscy. Co zrobić, żeby się wyróżnić, ale i nie przepłacić?
Jakie gadżety firmowe wybrać na targi lub konferencje? Oto nasze propozycje!
Gadżety firmowe dopasuj do firmy i jej wizerunku
Może być zabawnie, może być szokująco, może być poważnie – czasem jednak, w walce o zainteresowanie i zaskoczenie przyszłego klienta idziemy drogą, która nie jest dostępna dla naszej branży. Jeśli macie lekką i zabawną stronę internetową, nowatorską branżę, prowadzicie podobną komunikację w social media – jak najbardziej możemy iść w tym kierunku. Kiedy jednak jest dokładnie odwrotnie, nie ma co się wychylać, bo efekt może być odwrotny do zamierzonego. Tutaj liczy się konsekwencja.
Myśl o kliencie – to on jest na pierwszym miejscu!
Zrozumienie grupy docelowej to podstawa dla każdej firmy – to dla niej przecież tworzymy produkty i usługi. Nie możemy więc o niej zapominać przy gadżetach. I nie chodzi tu o proste rozróżnienie płci czy wieku (choć oczywiście to dobry początek) – im więcej będziemy wiedzieć o naszych klientach, tym na lepsze pomysły trafimy. Co im się może przydać? Z czym się identyfikują? Co lubią? Co robią wolnym czasie?
Czy musi być tanio?
Wszystko zależy nie tylko od budżetów, ale i od dystrybucji. Hostessa (lub hostess, bądźmy poprawni) może wręczać nasze gadżety wszystkim. Możemy też wręczać je dopiero po dłuższej rozmowie, po zainteresowaniu naszymi usługami czy produktami – w takim wypadku liczba osób znacznie się zawęża, a my mamy większe pole do manewru, żeby czymś zachwycić. Można też rozważyć kompromis: wszystkim rozdajemy ulotki informacyjne, a „dobrze rokującym” klientom coś ciekawszego.
Przykłady? Oczywiście!
W Medium nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie podali Wam paru przykładów na fajne gadżety firmowe. Oto kilka naszych pomysłów dla różnych branż.
IT – piłka lub masa „antystresowa” dla klientów, którzy nie korzystają z usług firmy i muszą rozwiązywać problemy informatyczne samodzielnie.
Moda – mini breloczki, które można przypiąć np. do torebki, z nazwą marki, najlepiej materiałowe, np. w ciekawym kształcie, z czegoś eleganckiego.
Dzieci – karteczki z miejscem na wpisanie imienia, daty i miejsca oraz wagi i wzrostu dziecka po porodzie, do pierwszego zdjęcia lub na pamiątkę.
Zwierzęta – mini paczuszki z karmą dla zwierząt lub np. czerwona kokardka do doczepienia do obroży, na szczęście.
Gadżety firmowe na targi i konferencje
Nie masz pomysłu na gadżet firmowy, który ciekawie przedstawi Twoją branżę? Zależy Ci na ciekawej identyfikacji, najlepiej spójnej ze stroną i ulotkami reklamowymi? Wiesz, gdzie znaleźć specjalistów od gadżetów. W Medium nie brakuje kreatywnych głów, które chętnie pomogą Ci zwojować każde branżowe targi i konferencje. Brzmi jak dobry plan?
Napisz do nas maila na adres: biuro@medium-reklama.pl lub kliknij na zakładkę kontakt! 🙂