IDENTYFIKACJA WIZUALNA
—
Chcemy, abyś wiedział, jak działamy,
jak przebiega współpraca z nami.
5 kroków dzieli Cię od identyfikacji wizualnej,
która pomoże Ci budować silną markę.
Brief
Proste pytania – ważne odpowiedzi, to istota briefu, czyli dokumentu, w którym identyfikujemy potrzeby Twojej firmy i marki oraz kierunek graficzny, w którym bedziemy podążać, projektując. Dzięki niemu minimalizujemy ryzyko niezrozumienia Twoich oczekiwań i rozminięcia się w stylu komunikacji wizualnej.
Oferta i zamówienie
Otrzymasz od nas ofertę z propozycją zakresu prac (oprócz logo możesz potrzebować wizytówek, papieru firmowego, kopert, komplimentki, identyfikatorów, rozbudowanego www lub one page’a…), cenami oraz czasem realizacji. Na tym etapie uzgadniamy formalności, a jego finałem jest podpisanie zamówienia.
Grafika
Przygotujemy prezentację, w której znajdziesz I propozycję logo oraz materiałów, pokazaną na wizualkach, dzięki czemu zobaczysz, jak Twój znak funkcjonuje w kontekście innych elementów. Przedstawimy również tok naszego myślenia oraz uzasadnienie wyboru symboli, kolorów, typografii.
Omówienie
Zdajemy sobie sprawę z tego, że możesz mieć pytania, wątpliwości – wszystko wyjaśnimy w przystępny sposób. Jeżeli jednak nadal będziesz czuć, że to nie jest jeszcze „Twój projekt”, przygotujemy II propozycję na podstawie dodatkowych pytań – maksymalnie doprecyzujemy kierunek.
Przekazanie plików
Gdy zaakceptujesz projekty, przygotujemy komplet plików – pliki otwarte oraz pliki produkcyjne (dla materiałów drukowanych). Wszystko będzie dokładnie opisane, np. logo_monochromatyczne_CMYK.eps, a nie logo1.eps. Dzięki temu pliki będą uporządkowane i bez problemu będziesz przekazywać je dalej. Przekażemy także majątkowe prawa autorskie.