W internecie znajdziesz mnóstwo inspiracji związanych z kreatywnymi wizytówkami. My pójdziemy trochę w innym kierunku i pokażemy Ci kilka pomysłów na świetnie skrojone ulotki firmowe. Nie musi być nudno, nie musi być sztampowo – zobacz, jakie trendy są teraz w designie i czym warto się inspirować. I co podrzucić firmowemu grafikowi lub agencji oczywiście! 🙂 W Medium musimy być na bieżąco i absolutnie kochamy to robić. Oto kilka perełek, które ostatnio znaleźliśmy.
Minimalizm lubi się z wektorem
Źródło: https:/venngage.com/gallery/event-flyer-design-examples
Świetna ulotka z eventem w tle – pokazuje, że wydarzenia kulinarne nie trzeba reklamować apetycznym kąskiem, żeby przyciągały uwagę odbiorców. Podoba nam się wszystko: kolory, linie, minimalizm w przekazie. To jest to!
Sketchnoting na służbie ulotek
Źródło: https:/www.behance.net/gallery/10226787/
Sketchnoting bardzo jest ostatnio modny – i można go wykorzystać nie tylko w notatkach wizualnych i w social media. Ten plakat pokazuje to dobitnie. Choć jak dla nas jest trochę zbyt szczegółowy i przez to nie nadaje się np. na billboard, gdzie mamy tylko chwilę, żeby zapoznać się ze sloganem, to na konferencje jak znalazł. Ciekawy, przyciągający uwagę. Na 5 z plusem!
Jest zabawnie, jest ciekawie
Źródło: https:/www.behance.net/gallery/12984383/
Czasem im mniej, tym lepiej. I ten przykład jest najlepszym tego dowodem. Zwykły przedmiot codziennego użytku, wyraźny, choć zlewa się z tłem + dobitne hasło. Całość pokazuje, że aby przyciągnąć uwagę odbiorców, nie trzeba wiele. Zdecydowanie fajny kierunek dla wielu marek.
Zabawa fotografią zawsze w cenie
Źródło:
https:/pl.pinterest.com/
Czasem „zwykłe” zdjęcie może okazać się absolutnym majstersztykiem, kiedy doprawimy go odrobiną dobrej akcji w Photoshopie. Trzeba trochę pomysłu, trzeba trochę wyczucia, ale naprawdę warto. Efekt może przejść nasze najśmielsze oczekiwania. I z nudnego projektu zrobić dzieło sztuki.
Ty na pierwszym miejscu
Źródło: https:/graphicriver.net/item/modern-creative-flyer-06/
Dlaczego warto umieszczać swoje zdjęcie na stronie www? Bo nic tak nie budzi sympatii u odbiorców, nie uwiarygadnia firmy i nie nadaje jej ludzkiego wymiaru, jak naoczny dowód, kto za tym wszystkim stoi. W tę stronę można iść również w ulotce, przedstawiając nas samych lub cały zespół. Ciekawa ulotka od Envato, możesz ją kupić na GraphicRiver.
Spróbuj też delikatnie
Źródło: https:/creativemarket.com/
Ten przykład to ratunek dla wszystkich, których marka zdecydowanie nie jest po drodze z wybuchem kolorów i wulkanem wektorów – jest delikatna, subtelna i wrażliwa. Może być minimalistycznie, ale nie nowocześnie. I to jest na to dobry przykład.
Ucz się od najlepszych
Źródło:
https:/pl.pinterest.com/
Nike zdecydowanie wie, jak robić to dobrze. Jest ruch, jest pasja widoczna w każdym mięśniu, są świetne ciuchy. I to jest fajne. Uwielbiamy też motyw zdjęć wklejonych w grafikę – wykorzystywane są praktycznie wszędzie. To trend, który jeszcze długo będzie aktualny. Dlatego szukając inspiracji do swojej wizytówki, patrz na gigantów. Kim się inspirować, jak nie najlepszymi?
–––
Ulotka, wizytówka firmowa, gadżet reklamowy – nie muszą być przewidywalne. Co więcej! Nie powinny takie być. Wybierz projekt, który pasuje do Twojej marki jak ulał i przyciągnie uwagę klientów. Chętnie Ci w tym pomożemy 🙂 Po prostu napisz do nas.