Blog

Podzielimy się z Tobą naszą wiedzą - blog agencji reklamowej MEDIUM.

Instagram – czy już tu jesteś?

#Magia #zdjęcia

Wielu użytkowników sfery social media zwraca się w kierunku Instagrama. Serwis istnieje dopiero sześć lat, ale zdobył sobie stałe i jak się wydaje w miarę pewne miejsce w świadomości internautów, popularnością przebijając Twittera. W czym tkwi jego siła i czy można ją jakoś wykorzystać dla celów marketingowych?

Czytaj dalej…

social-media

Marka, czyli rozmowa

Marka w sieci wieku XXI.

Ostatnio próbowaliśmy zdefiniować pojęcie marki jako wyobrażenia, zestawu skojarzeń, które produkt, logo i inne jej atrybuty wywołują u odbiorcy. Wspomnieliśmy też o tym, że nasz wiek stawia przed marką zupełnie inne, nowe wyzwania, niż czasy historyczne. Źródło owych wyzwań nazywa się social media.

Czytaj dalej…

Czym jest marka?

Marka nie jest produktem, ani firmą, która go wytwarza. Nie jest logotypem, czy hasłem reklamowym. Nie jest nawet połączeniem wszystkich wyżej wymienionych. Czym zatem jest? A przede wszystkim – czym jest dziś, w czasach, w których marketing komunikatów ustępuje przed komunikacją w marketingu?

Czytaj dalej…

Rodzaje strategii marketingowych dla Twojej marki

Jaką strategię marketingową wybrać?

Tyle strategii ile firm? Coś w tym jest. Każde przedsiębiorstwo to oryginalny byt, funkcjonujący w niepowtarzalnym środowisku otoczenia rynkowego, dostawców i klientów. Jednak pewne zjawiska są powtarzalne. Na tej podstawie pogrupowano i zdefiniowano rodzaje strategii, na których można bazować, tworząc własną.

Czytaj dalej…

Czym jest strategia

Czym jest strategia marketingowa?

 

Pewien mądry menedżer powiedział, że firma może doskonale obyć się bez strategii marketingowej tylko w jednym przypadku – gdy właściciel nastawiony jest na szybki, ale krótkotrwały zysk, a następnie upadek przedsiębiorstwa. W każdym innym wypadku strategię marketingową należy mieć. Aby nie upaść. Aby się rozwijać. Aby generować zyski w każdej sytuacji rynkowej. Co to tak naprawdę oznacza?

Czytaj dalej…