Blog

Podzielimy się z Tobą naszą wiedzą - blog agencji reklamowej MEDIUM.

Jak działa remarketing?

Miałeś kiedyś wrażenie, że reklama Cię śledzi? Wchodziłeś na różne strony internetowe i wciąż ją widziałeś? Zastanawiałeś się, jak to możliwe, że przez wiele dni „chodzi” za Tobą ten sam komunikat?

Padłeś ofiarą remarketingu. W tym artykule dowiesz się, na czym polega i jak działa remarketing. Kto wie – może wykorzystasz go po tym we własnym biznesie? Czytaj dalej…

Czy budowanie marki pracodawcy się opłaca?

Ostatnio bardzo dużo mówi się o budowaniu marki pracodawcy. Wiele firm zaczyna dostrzegać potrzebę zmian i analizować możliwe strategie ich wdrożenia.

Dlaczego to takie ważne? Jakie konkretne korzyści może przynieść przedsiębiorstwu budowanie marki pracodawcy? Czy to się na pewno opłaca? Czytaj dalej…

Kto korzysta z social media w Polsce?

Myślisz nad kampanią reklamową? Masz ograniczony budżet i zastanawiasz się, jak go najlepiej wykorzystać? A może chcesz dotrzeć z reklamą swojego produktu do wybranej grupy odbiorców, ale nie wiesz, gdzie ją znaleźć?

W tym artykule dowiesz się, kto w Polsce korzysta z Facebooka, Twittera, Snapchata i Instagrama. Od tej pory będziesz mógł wykorzystać tę wiedzę we własnych działaniach reklamowych. Czytaj dalej…

Adwords czy Facebook – gdzie się lepiej reklamować?

Wielu małych i średnich przedsiębiorców zastanawia się, gdzie powinni się reklamować – na Facebooku czy w Google AdWords? Bardzo często nie zdają sobie zupełnie sprawy, czym różnią się od siebie oba systemy.

W tym artykule dowiesz się najważniejszych rzeczy na temat ich działania, wad i zalet, różnic między nimi oraz rzeczy, na które trzeba zwrócić szczególną uwagę przy ustawianiu kampanii. Czytaj dalej…

teksty na stronę internetową

Co firma powinna o sobie napisać na swojej stronie internetowej?

Pisanie o sobie to, wbrew pozorom, bardzo trudne zadanie. Firmom często brakuje obiektywizmu i nie potrafią wyłuskać ze swojej działalności tego, co jest naprawdę istotne dla klienta. Tymczasem cierpliwość dzisiejszych konsumentów jest bardzo ograniczona i nie ma sensu wystawiać jej na próbę.

Dlatego każda firma powinna bardzo skrupulatnie przemyśleć, co chce o sobie powiedzieć na stronie internetowej. Konstrukcja tego tekstu ma wpływ na decyzję o skorzystaniu z produktów lub usług. Co w takim razie (i jak) tam napisać?

Czytaj dalej…

marketing i obsługa klienta

Wszystko jest marketingiem – rola procesu obsługi klienta w sprzedaży

Wiele firm wciąż nie docenia roli obsługi klienta w procesie sprzedażowym lub nie potrafi zadbać o odpowiednie budowanie relacji z konsumentami.

Tymczasem dobra obsługa klienta to nie tylko infolinia czy automatycznie generowane mejle – to działania wszystkich pracowników, którzy nieustannie pracują na reputację firmy. Obsługa klienta może mieć również decydujący wpływ na zawarcie transakcji. Czytaj dalej…

Dlaczego copywriting jest ważny

Dobre zdjęcia sprzedają. Wysokiej jakości video i dopracowany design też. Nic więc dziwnego, że wiele osób kładzie główny nacisk właśnie na te elementy przy projektowaniu strony, bloga czy kreacji reklamowych. Zapominają jednak o jeszcze jednej bardzo ważnej rzeczy – dobrym copy. Czytaj dalej…